Zakopane - Stanisława Kamockiego 3/2
W naszej ofercie m. in. : Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, bezpłatne Wi-Fi, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Pojemniki na śniadanie na wynos, parking na miejscu, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, bezpłatny parking, czujnik dymu, całkowity zakaz palenia, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, pokoje rodzinne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, monitoring wokół obiektu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, sprzęt do grillowania, Płatności bezgotówkowe są możliwe, park wodny, miejsce na piknik, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, parking, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, narciarstwo, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wi-Fi, piesze wycieczki, prywatny parking, meble ogrodowe, pokoje dla niepalących, Możliwe wystawienie faktury, piesze wycieczki, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, taras, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, dostęp do Internetu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, ogrzewanie, ogród.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Centrum Zakopane o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 2 łóżka pojedyncze - 59. 75 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Zakopane - Apartament Centrum Zakopane, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.1336370